Severni Morave a Slezku

  • Cyklotrasa Branná – Jindřichov – Kouty nad Desnou

    Trasa je co se náročnosti týče na střední obtížnosti a vede téměř celou dobu po asfaltových a lesních cestách s proměnlivou kvalitou povrchu.Je tedy zřejmé, že je to trasa určená spíše pro trekkingová a horská kola.Občerstvení bude možné na začátku a na konci cesty.Délka celé cyklotrasy je zhruba 25 kilometrů.Startovním místem bude rozcestí u nádraží ve vesnici Branná.Ta se až do roku 1949 … Read More

  • Lenka Janoušková

    Nabízíme organizované dětské tábory v krásné přírodě moravskoslezského kraje.Na výběr je několik letních termínů pro tématicky laděné tábory.Pro děti je připraveno široké spektrum sportovního i zábavního vyžití. Adresa: 584 01 Ledeč nad Sázavou Vysočina Mobil: 777 085 608

  • Ubytování na jižní Moravě

    Jižní Morava, oblast Kyjova a Hodonína, bezpochyby nevyniká jen dobrým vínem, slavnostmi a kulturním žitím a programem, který je zde opravdu nabitý, ale i různými památkami, které rozhodně stojí zato spatřit. Abyste ale měli na prohlídku památek, různých vrchů a přírodních zajímavostí dostatek času, budete se muset ubytovat. Nejlépe v příjemném prostředí, za příjemné peníze a v místě, … Read More

ZÁMĚR SPOLEČNOSTI

Představu o tom, co to vlastně je „destinační management“ a z toho vycházející záměr společnosti nejlépe vystihuje definice tohoto pojmu uvedená ve Výkladovém slovníku cestovního ruchu.Destinační management – soubor technik, nástrojů a opatření používaných při koordinovaném plánování, organizaci, komunikaci, rozhodovacím procesu a regulaci cestovního ruchu v dané destinaci. Výsledkem takového procesu jsou udržitelné a konkurenceschopné produkty cestovního ruchu, společně sdílené logo, značka kvality, společný (sdílený) informačně–rezervační systém, tvorba cenové politiky, provádění výzkumu a sběru statistických dat z oblasti cestovního ruchu, iniciace partnerství soukromého a veřejného sektoru cestovního ruchu i podpora profesních spolků, sdružení a organizací. Součástí destinačního managementu je návštěvnický management, model LAC a tzv. spektrum rekreačních příležitostí.“

ROLE

  • identifikovat co nejpřesněji potřeby a požadavky potenciálních klientů (zejména turistů) a tyto potřeby a požadavky přeložit do formy prodeje schopných produktů, postavených na v regionu dostupných službách a atraktivitách
  • nalézt spolehlivé dodavatele součástek požadované kvality – služeb, atraktivit – celkového produktu cestovního ruchu
  • zajistit shodu těchto subdodavatelů na konečné podobě produktu, jeho značce a podílu jednotlivých subdodavatelů na konečné ceně produktu
  • zajistit časové, nákladové a kvalitativní sladění dodávek dílčích částí produktu
  • vytvoření značky dodavatele – destinace Severní Moravy a Slezska, jejíž prostřednictvím bude možno vytvářet požadovaný image regionu a jeho tržní pozici
  • Zajistit vhodný marketing (volba nástrojů pro prosazení na trhu, sem může patřit např. SEO web marketing) a propagaci produktů a produktových balíčků (zajištění forem informovanosti, prezentace atd.).

PRINCIPY ČINNOSTI

  • respektování a podpora principu partnerství, tedy vztahů, které jsou vzájemně výhodné pro zúčastněné strany,
  • respektování a podpora již fungujících, positivní výsledky přinášejících vztahů, struktur a dělby práce v sektoru cestovního ruchu v regionu a jeho oblastech;
  • diferencovaný přístup k jednotlivým oblastem, vycházející z potřeb, specifik a rozvojového potenciálu těchto oblastí
  • maximální orientace na konsensuální přístup při řešení zásadních otázek rozvoje cestovního ruchu v regionu;
  • maximální orientace na celostní (celoregionální) pohled na sektor cestovního ruchu a jeho rozvojové potřeby