AKTUALIZOVANÁ MARKETINGOVÁ STRATEGIE ROZVOJE CR PRO OBDOBÍ 2005-2008 S VÝHLEDEM DO ROKU 2010
Aktualizovaná marketingová strategie rozvoje CR v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko za období 2005-2008 s výhledem do roku 2010, schválená zastupitelstvem Moravskoslezského kraje dne 22.12.2005.
Soubory ke stažení v pdf.Soubory ke stažení v pdf. Soubory ke stažení v pdf. Soubory ke stažení v pdf.
1. část úvod
2. analýza první část
3. analýza druhá část
4. část strategie
5. část akční plán
6. část investiční příležitosti
7. část a) analýza -MSK hosté v ubytovacích zařízeních
8. část b) analýza – OK hosté v ubytovacích zařízeních
9. část c) analýza – ZK hosté v ubytovacích zařízeních
10. část analýza – nejnavštěvovanější atraktivity
11. část analýza – technické atraktivity
Latest posts by Olga Zachová (see all)