Severni Morave a Slezku

  • Ski areál Hynčice

    Zimní středisko Hynčice pod Sušinou nabízí jak mírné sjezdovky velmi vhodné pro lyžařské výcviky a začátečníky, tak obtížnější sjezdové dráhyurčené pro zkušené lyžaře.K dispozici jsou dva vleky, přičemž vlek Sušina měří 462 metrů a vlek Sedlo 463 metrů.Umístění vleků a svahů vám nabídne různé alternativní trasy a volný přesun po celém lyžařském areálu.Pokud budete mít chuť, můžete zkusit … Read More

  • Penzion Fousek ***

    Penzion je umístěn v přízemí rodinného domu který leží ve městě Jeseník nedaleko městského centra.Dobře známé Priessnitzovy lázně jsou od apartmánu vzdáleny necelý kilometr.Nabízíme ubytování ve dvoulůžkovém pokoji s možností 2 přistýlek a ve třílůžkovém pokoji.Maximální ubytovací kapacity jsou 7 lidí.K dispozici je koupelna a samostatná toaleta, dobře vybavená kuchyň s plynovým sporákem.Dům má vlastní zahradu a parkoviště. V letních měsících je možnost posezení venku u ohniště.Kuchyně … Read More

  • Jeskyně Na Špičáku

    Název jeskyně je inspirován kopcem Špičákem u Supíkovic.Ten měří pět set šestnáct metrů.Podzemní jeskynní bludiště leží v podstatě v jedné rovině.Prostory jsou suché a typicky vytvarované.Celý kopec a podzemní komplex je dnes chráněné území.O jeskyních se vědělo už v dávné historii.Dosvědčují to rytiny, namalované letopočty a kresby na stěnách jeskyně.Velmi patrné jsou letopočty 1564 a 1613 a ještě několik málo dalších.Jeskyně často sloužily jako … Read More

ZÁMĚR SPOLEČNOSTI

Představu o tom, co to vlastně je „destinační management“ a z toho vycházející záměr společnosti nejlépe vystihuje definice tohoto pojmu uvedená ve Výkladovém slovníku cestovního ruchu.Destinační management – soubor technik, nástrojů a opatření používaných při koordinovaném plánování, organizaci, komunikaci, rozhodovacím procesu a regulaci cestovního ruchu v dané destinaci. Výsledkem takového procesu jsou udržitelné a konkurenceschopné produkty cestovního ruchu, společně sdílené logo, značka kvality, společný (sdílený) informačně–rezervační systém, tvorba cenové politiky, provádění výzkumu a sběru statistických dat z oblasti cestovního ruchu, iniciace partnerství soukromého a veřejného sektoru cestovního ruchu i podpora profesních spolků, sdružení a organizací. Součástí destinačního managementu je návštěvnický management, model LAC a tzv. spektrum rekreačních příležitostí.“

ROLE

  • identifikovat co nejpřesněji potřeby a požadavky potenciálních klientů (zejména turistů) a tyto potřeby a požadavky přeložit do formy prodeje schopných produktů, postavených na v regionu dostupných službách a atraktivitách
  • nalézt spolehlivé dodavatele součástek požadované kvality – služeb, atraktivit – celkového produktu cestovního ruchu
  • zajistit shodu těchto subdodavatelů na konečné podobě produktu, jeho značce a podílu jednotlivých subdodavatelů na konečné ceně produktu
  • zajistit časové, nákladové a kvalitativní sladění dodávek dílčích částí produktu
  • vytvoření značky dodavatele – destinace Severní Moravy a Slezska, jejíž prostřednictvím bude možno vytvářet požadovaný image regionu a jeho tržní pozici
  • Zajistit vhodný marketing (volba nástrojů pro prosazení na trhu, sem může patřit např. SEO web marketing) a propagaci produktů a produktových balíčků (zajištění forem informovanosti, prezentace atd.).

PRINCIPY ČINNOSTI

  • respektování a podpora principu partnerství, tedy vztahů, které jsou vzájemně výhodné pro zúčastněné strany,
  • respektování a podpora již fungujících, positivní výsledky přinášejících vztahů, struktur a dělby práce v sektoru cestovního ruchu v regionu a jeho oblastech;
  • diferencovaný přístup k jednotlivým oblastem, vycházející z potřeb, specifik a rozvojového potenciálu těchto oblastí
  • maximální orientace na konsensuální přístup při řešení zásadních otázek rozvoje cestovního ruchu v regionu;
  • maximální orientace na celostní (celoregionální) pohled na sektor cestovního ruchu a jeho rozvojové potřeby