NOVÉ PROPAGAČNÍ MATERIÁLY LÁKAJÍ TURISTY DO REGIONU SEVERNÍ MORAVY A SLEZSKA

OSTRAVA; KVĚTEN 2006.„Region kontrastů a příležitostí – Tourist Info“ je název nového propagačně-informačního materiálu, který na tuto sezónu připravil Destinační management Moravsko-slezský o.p.s.. Základem skládačky je přehledná mapa celého regionu Severní Moravy a Slezska, dále informace o jednotlivých oblastech regionu a tipy na výlety pro všechny skupiny výletníků. Nechybí ani prezentace významných subjektů (partnerů), kteří zpestřují nabídku celého regionu.
Materiál by měl sloužit pro všechny návštěvníky, kteří do našeho regionu zamíří a to nejen v létě, ale také na jaře a na podzim. Mohou si vybrat z velmi bohaté nabídky atraktivit, tipů na výlety, zajímavých akcí ve všech turistických oblastech (Jeseníky, Beskydy a Valašsko, Opavské Slezsko, Těšínské Slezsko, Poodří-Moravské Kravařsko, Ostravsko). Materiál je určen pro mladé lidi, rodiny s dětmi, stejně jako seniory.

Vzhledem k tomu, že snahou Destinačního managementu je přilákat do regionu také zahraniční návštěvníky, je materiál přeložen do 4 jazykových mutací (angličtina, němčina, polština, ruština). Celkový náklad je 50 000ks.

Distribuce tohoto mapového materiálu je zajištěna na všechna informační centra v regionu Severní Moravy a Slezska, na vybraná informační centra v České republice, do zahraničí prostřednictvím zahraničních zastoupení agentury Czechtourism a vybraných velvyslanectví. Dále budou materiály propagovány na významných akcích cestovního ruchu – veletrhy a výstavy, semináře

Olga Zachová